Eloisa ilme tapasravintolalle

Graafinen suunnittelu | Markkinointimateriaalit | Tekstisuunnittelu | Valokuvaus | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti

Case

Eloisa ilme tapasravintolalle

Graafinen suunnittelu | Markkinointimateriaalit | Tekstisuunnittelu | Valokuvaus | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti

SÌ. YES. KYLLÄ.

Di Trevi on menevä tapasravintola, jossa sanotaan kaikelle kyllä. Kyllä herkullisille tapaksille. Kyllä annosten jakamiselle, ystäville ja eloisille keskusteluille. Kyllä hurmaaville viineille, naurulle ja nauttimiselle.

Uudistunut ja remontoitu di Trevi halusi keväällä 2020 sanoa myös uudelle ilmeelle kyllä. Suunnittelimme brändille elämänmakuisen identiteetin, josta aistii naurun ja ilon.

Työmme sisälsi visuaalisen identiteetin muotoilun, verkkosivusuunnittelun ja tekstisuunnittelun. Loimme di Treville omat personoidut illustraatiot ja mielenkiintoisen graafisen muotokielen tukemaan hauskaa ja kepeää brändimielikuvaa. Verkkosivuille puhallettiin huoletonta ja iloista henkeä eloisan kuvamateriaalin voimin.

Aurinkoisen raikkaassa ja mehevässä identiteetissä kiteytyy di Trevin ydinajatus: “Aina on hyvä päivä nauttia hyvästä seurasta, ruuasta ja viinistä. Mutta tänään on vielä parempi.”

Olemme toimineet di Trevin luotettuna markkinointikumppanina vuodesta 2018 lähtien ja tuottaneet brändille markkinointimateriaaleja lukuisiin eri tarpeisiin.

Klikkaa ja tutustu sivuihin:

Eloisa ilme tapasravintolalle

Graafinen suunnittelu | Markkinointimateriaalit | Tekstisuunnittelu | Valokuvaus | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti