25-vuotiaalle Suomen Kaivonporausurakoitsijat -yhdistykselle tehtiin kokonaisvaltainen brändiuudistus, joka toteutettiin tiiviissä yhteistyössä Poratekin hallituslaisten kanssa. Brändin syvintä olemusta lähdettiin selvittämään työpajan kautta.
Luotettavuus, vastuullisuus, asiantuntijuus ja yhteisöllisyys: brändin ytimestä kumpuavat arvot ohjasivat myös brändin uuden ilmeen syntymistä. Haluttiin luoda visuaalinen identiteetti, joka viestii yhdistyksen eri puolista kokeneena kouluttajana, kaverillisena yhteisönä, luotettavana tiedonjakana ja vastuullisena vaikuttajana.
Uusi upea brändi jalkautettiin konkretiassa uusien verkkosivujen muodossa. Sivujen ilmeen ja rakennuksen lisäksi tuotimme tekstisisällöt ja rikastimme ilmettä uusilla maanläheisillä valokuvilla, jotka otettiin Suomen kauniista luonnosta, joka on myös yhdistykselle lähellä sydäntä.
Klikkaa ja tutustu sivuihin:
Jatkuva yhteistyö
Laajan projektin jälkeen yhteistyömme Poratekin kanssa on säilynyt hedelmällisenä jatkuvana kehittämistyönä, jossa yhdessä suunnittelemme ja ideoimme uusia markkinoinnin keinoja nostaaksemme brändin arvoa entisestään. Viimeisimpänä saimme suunnitella Poratekin juhlavuoden logon ja kampanjan.