Brändistrategia luontoa, laatua ja yksityiskohtia kunnioittavalle design-yritykselle

Brändi-identiteetti | Graafinen suunnittelu | Tekstisuunnittelu | Verkkokauppa | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti

Case

Brändistrategia luontoa, laatua ja yksityiskohtia kunnioittavalle design-yritykselle

Brändi-identiteetti | Graafinen suunnittelu | Tekstisuunnittelu | Verkkokauppa | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti
Hermandia on laatuasusteiden luova studio, jonka on perustanut suunnittelija Hermanni Vuorisalo. Jokaisen käsin valmistetun tuotteen yksityiskohdat ovat tarkkaan harkitut – “Missiomme on asettaa luksuksen kokemukselle uudet määritelmät”.

Porauduimme Hermandian brändin ja tarinan ytimeen ja kirkastimme heidän arvonsa sekä vision ja mission muiden tärkeiden tekijöiden ohella. Hermandian hienostunut mutta luontoa kunnioittava lähestymistapa toimi suunnittelutyön pohjana.

Brändin olemus mielessä, koostimme neutraalin ja hienostuneen väripaletin, joka on kuitenkin näyttävä ja erottuva. Ilmeen kruunaa vahvan ja klassisen päätteellisen fontin ja modernin päätteettömän fontin yhdistelmä. Visuaalinen identiteetti viestii Hermandian brändin ainutlaatuista persoonallisuutta heti ensi silmäyksellä.

Jokainen tuote on uniikki ja verkkokauppa suunniteltiin tämä huomioon ottaen. Verkkosivut tuovat eloon siistin ja kutsuvan visuaalisen ilmeen, tukien Hermandian ja heidän tuotteidensa luonnetta.

Lopputulos on saumaton yhdistelmä perinteistä ja modernia, sitoen molemmat maailmat vaivattomasti yhteen.

Klikkaa ja tutustu sivuihin:

UNIQUE BY NATURE
Values of hermandia

Brändistrategia luontoa, laatua ja yksityiskohtia kunnioittavalle design-yritykselle

Brändi-identiteetti | Graafinen suunnittelu | Tekstisuunnittelu | Verkkokauppa | Verkkosivut | Visuaalinen identiteetti