KOKONAISVALTAINEN BRÄNDI-IDENTITEETTI | VISUAALINEN ILME | TONE OF VOICE | BRÄNDIKIRJA | VERKKOSIVUT | COPYWRITING | GRAAFINEN SUUNNITTELU

SAARISTON KAIVONPORAUS

Saariston Kaivonporaus on maalämpö- ja poraustöitä tarjoava perheyritys, jonka historia ulottuu vuoteen 1970. Yrityksellä on laajaa ja monipuolista kokemusta energiaratkaisuista, joilla kuluttajat voivat paitsi säästää kiinteistönsä kustannuksia että vähentää hiilijalanjälkeään.

Yritys halusi terävöittää brändiään ja päivittää visuaalisen ilmeen vastaamaan modernia asennettaan. Tarpeena oli brändi-identiteetti, joka välittää raikkaalla tavalla asintuntijuutta, omistautuneisuutta ja ennen kaikkea ihmisläheisyyttä. Erityisenä tarpeena oli äänensävyn määrittely ja tarttuva tarinankerronta.

Määrittelemme työpajatyöskentelyn avulla yhdessä asiakkaan kanssa brändin ydinolemuksen, arvot, vision, mission ja ydinlupaukset. Saariston Kaivonporauksen missio “Elämisen perustarpeita tinkimättömästi ja tunteella” korostaa henkilöiden intohimoa työhönsä ja omistautunutta tapaa tehdä työt korkealla laadulla.

Brändityö toimi pohjana visuaaliselle identiteetille, josta haluttiin sekä raikas että luotettava. Värimaailma poimittiin Suomen luonnosta, joka on saaristomaisemista lähtöiselle yritykselle hyvin merkittävä. Leikittelevät grafiikat ilmentävät yrityksen pilkettä silmäkulmassa. Visuaalisen ilmeen tärkeänä tavoitteena oli painottaa yrityksen luonnonläheisiä arvoja ja erottua perinteisesti raskaan ja traditionaalisen alan jähmeydestä. Verbaalinen identiteetti määriteltiin viestimään aitoutta, luotettavuutta ja konkretiaa.

Brändistrategia koottiin brändikirjaan, ja ilme jalkautettiin kaikkiin rajapintoihin. Uudistimme yrityksen verkkosivut, jonne haluttiin tuoda loppuasiakkaiden kokemuksia merkittävästi esille.

Markkinointi- ja viestintäkumppanuutemme on jatkuvaa.

Klikkaa ja tutustu sivuihin: